Frisse vrede

Ik had nooit gedacht dat ik nog eens reclame zou maken voor een mannendeodorant.

Maar mijn man zei: ‘Ik heb maar één keer eerder om een blogje gevraagd’ (wanneer dan? ik weet het zelf niet eens meer) en ik vind het cool dat hij denkt dat jullie het verschil kunnen maken. Bovendien, het is voor een heel goed doel.

Übermannelijk

Bij het übermannelijke Axe hadden ze kennelijk behoefte aan een image shift, dus nu hebben ze Axe Peace. En in plaats van ‘een unieke geur, zo verslavend dat vrouwen jou de liefde verklaren’  claimen ze nu vrij schaamteloos de slogan Make love not war. Waarschijnlijk voelden ze zelf ook wel hoe gratuit dat is, dus komen ze tegelijk met een facebookwedstrijd: het beste vredesinitiatief krijgt een fikse donatie.
MasterPeace staat daartussen, aan kop zelfs, maar de race is nog lang niet gelopen. En ja, wat extra geld in dit MasterPeacejaar zou zeer welkom zou zijn!
Dus. Stemmen kost je 2 simpele klikken en je hoeft niet de rest van je leven Axe te gebruiken. Hoewel, wie weet hoe heerlijk de vrede ruikt…

Stemmen (via facebook dus) vanaf de computer:
https://www.facebook.com/AXENederland/app_1411735579068163
vanaf telefoon en tablet:
http://axepeace.clients.vellance.net/
Of via de QR code:

Categorieën: verhalen van de berg

Reacties (2)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*